воскресенье, 8 января 2017 г.

Казки народів світу

Казки народів світу


Грецька казка «Вовк, лисиця та осел»

Posted: 07 Jan 2017 11:54 PM PST

На зеленому лузі пасся осел. Його побачила лисиця – і мерщій до вовка!
– Ходімо, я покажу тобі вгодованого осла! Ото було б добре поласувати ним!
У вовка аж слинка потекла, коли він уздрів осла.
– Знаєш, що ми зробимо, вовче? – спитала лисиця.
– Що? Поміркуй гарненько, в тебе голова краще працює! – відповів вовк.
– Давай купимо човна, завантажимо маслинами й попросимо осла, щоб він був за весляра. Вийдемо у відкрите море, там його і з'їмо. Ти, вовче, діставай човна, а я піду вмовляти осла.
Читати казку

Японська казка «Як чудовиська ділили скарби»

Posted: 07 Jan 2017 11:28 PM PST

Жили собі колись в одному селі дід та баба. Були вони лагідні й милосердні на вдачу, такі, що й комахи не зачеплять, і працювали в поті чола від ранку до вечора.
Якось пішов дід у ліс по дрова і так захопився роботою, що й не помітив, як почало сутеніти. Поки збирався у зворотну дорогу, споночіло. Кинувся дід туди-сюди, насилу натрапив на стежку, та в який бік іти — не знає.
Читати казку

Українська казка «Колобок»

Posted: 07 Jan 2017 10:50 PM PST

Жив собі дід та баба, та такі убогі, що нічого в них нема. От раз дожились вже до того, що не стало у них і хліба — і їсти нічого. Дід і каже: «Бабусю! Піди у хижку, назмітай у засіці борошенця та спечи мені колобок». От баба так і зробила: витопила в печі, замісила яйцями борошно, що назмітала, спекла колобок і положила на вікні, щоб простиг. А він з вікна — та на призьбу, а з призьби — та на землю та й побіг дорогою.
Біжить та й біжить, а назустріч йому зайчик. «Колобок, — каже, — колобок, я тебе з'їм!» А він каже: «Не їж мене, зайчику-побігайчику, я тобі пісні заспіваю». — «Ану, якої?»

Читати казку

Комментариев нет:

Отправить комментарий